Avon Beauty Palette

Bu paleti çok önceden almıştım. Katalogta indirimdeydi ve şekli şemali hoşuma gidince almak istedim. Ben bu farları toz zannediyordum meğerse krem farlarmış. Ama benim için pek sorun değil. Avon kataloğunu açtım hala var mı diye, ne yazık ki kaldırılmış. Çok çok güzel bir palet değil fakat işgören bir ürün. Fotoğraflara geçelim.

Açınca iç tarafında ayna var. Fotoğrafta çok azı gözükmüş :)


Yakından renklerine bakalım;
Farlar...
Rujlar...
Etrafı biraz kirli kusura bakmayın. Rujları bulaşmıştı sildim fakat bu kadar çıkıyor. Elimden bile zor çıkardım hala pembelik var :)

Genel olarak konuşursam; farların yapısı yumuşak söylediğim gibi krem farlar. Kalıcılıkları orta, göz kapağında topaklanma yapmadı. Tabi kişiden kişiye değişir. Rujları sevmedim. Dudağa sürüldü mü ağırlık yapıyor. Biraz yapışkan. Böyle kullanılmış olmasına bakmayın küçük kardeşim sağolsun :) Bu paletle ilgili bir makyaj yapmayı da planlıyorum.
Yine de severek kullanıyorum. 
Bu da benim fıstığımın resmi :)

Hepiniz kendinize iyi bakın.
Hoşçakalın :) :) :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar