Pastel Profashion Advanced Compact Powder

Merhabalarrr 
Bugün sizlere tanıtacağım ürün pastelin yeni çıkarmış olduğu bu pudra. Aslında bu pudra hakkında söylenecek fazla birşey yok.

- Yapısı yumuşak
- Kokusu çok güzeelllll :)
- Kalıcılığı ve kapatıcılığı orta ama benim yüzüm için yeterli bir kalıcığı var. Sorunlu ciltler için pek tavsiye etmem.
- 11 gr. bir ürün.
-Yaklaşık 2 haftadan beri kullanıyorum cildimde hiç bir sorun çıkarmadı. Kurutma falan da yapmadı.
-Özellikle kabını çok sevdim. Hele hele yeni çıkardığı o allıklar yok muuuuu :) Keşke renk seçeneği fazla olsaymış. Tek kötü özelliği o bence :) 
- Eeee fiyatı da uygun daha ne olsun gidip alabilirsinizzzz :))))))))
Yüzümde ki duruşunu da ekleyecektim ama gece ışık yetersiz olduğundan hiç iyi çıkmadı o yüzden bende fotoğrafı koymadım :/


Genel olarak ben bu ürünü çok beğendim. Biterse tekrar alabileceğim ürünler arasına girdi diyebilirim :)
Fiyatı da uygun olunca denemenizi tavsiye ederim :)
Bir sonra ki yazı da görüşmek üzereeee 
Kendinize çok çok iyi bakın :*
Teşekkürler PASTEL...

Yorumlar

Popüler Yayınlar