Flormar Deluxe Shine Stylo Gloss ♥

Merhabalar :)
Haftanın ilk yazısı ile yine başlangıç yapayım dedim :) Bugünler de sık sık kullandığım, favorim olan bu rujdan bahsetmek istiyorum. Flormar Deluxe Shine Gloss olan ruju :) Aslında ruj demeyelim adında da söylediği gibi gloss yapıda.
         
Gördüğünüz gibi çok güzel bir pembeeeee :) 
Azalmaya başladı bitsin bu renkten tekrardan kesinlikle alacağım..
Benim dudağımın yanı yara olunca dudak mankeni olarak :) ablamı kullandım :) Bu fotoğrafları günışığında çektim fakat farklı açılardan çekince renk tam çıkmadı :)

Bu fotoğraftaki renk rujun tam rengi :) Çok şekerrrrr bir rengi var.
Son olarak rujdan bahsetmek gerekirse;
-Mat bir bitişi yok gördüğünüz gibi parlak duruyor,
-Yapısı yumuşak dudakta kolay dağılıyor,
-Kalıcığı bana göre çok yok tazelemek gerekiyor,
-Kokusu o kadar güzel değil fakat beni rahatsız etmediği için problem yok:)
-Ben 13.5 tl'ye almıştım ama şimdi ki fiyatını bilmiyorum,
-3 gr. bir ruj
Başka söylenecek birşey kalmadı sanırım... :)
Yanlış hatırlamıyorsam D36 rengi vardı nude tonlarında onu da almayı düşünüyorum.

Ben bu ruju çok sevdim denemenizi tavsiye ederim :)
Kendinize çok iyi bakınnn 
muckkkkk :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar