Favori Ojelerim ♥

Hep kozmetik ürünleri ile ilgili yazı yazıyorum biraz değişiklik olsun oje ile ilgili birşeyler paylaşayım dedim :) Bloğumun adı oje ile ilgili hatta sayfanın adı da öyle fakat hep oje oje nereye kadar :) O yüzden kozmetiğe doğru yöneldim. Oje ile ilgili değişik birşeyler yaparsam onları sizinle paylaşırım diye düşünüyoum. Bu gereksiz ayrıntıdan sonra sizlere bu aralar kullandığım favori ojelerimi göstermek istiyorum. Elim sürekli bu 4 ojeye gidip gidip geliyor.


Umarım siz de benim gibi bu renkleri sevmişsinizdir.
Okuyan gözleriniz, sayfama tıklayan parmaklarınız elleriniz dert görmesin inşallah :) 
Hepinizi kocaman öpüyorum....

Yorumlar

  1. 22 benim de favori ojelerimden biri! her sürdüğümde içinde keşke ışıltılar olmasaymış diyorum o ayrı mesele :P ama yine de favorilerimden.. benimkisin kıvamı biraz koyulaştı kuruması zor oluyor yenisini alsam iyi olacak ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) al tabii canım :) elleri çok temiz gösteren bir oje :))

      Sil
    2. evet canım kesinlikle katılıyorum :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar