Avon Anew Dolgunlaştırıcı Dudak Bakım Stiği

Avondan bu ay sipariş ettiğim Anew dolgunlaştırıcı bakım stiğini aldım. Aslında katologtaki dudak rengini beğenerek aldım :) Dolgunlaştırıcı yazan şeylerin etkisi olduğunu pek düşünmüyorum. Bakım stiği diye aldım birde dediğim gibi renginden dolayı.


 Özellikle ambalajını çok beğendim. Beyaz renk, iç kısmı altın rengi çok şık bence :)

-Sürümü çok rahat hemen sürülüyor,
-Kokusu çok güzel böyle tatlı birşeye kokuyor :) ,
-Az renk veriyor ama verdiği renkte çok hoş,
-Hafif parlaklık veriyor,
-Nemlendirmesi güzel, dudakta ağırlık yapmıyor,
-Fiyatı normalde 27.5 tl ben 13.9 tl'ye aldım.


Gördüğünüz gibi hafif parıltı veriyor. Doğal hali de çok hoş, güzel... Bu aralar çok sık kıllandıklarımın arasına girdi, çok sevdim bu ürünü :) İndirimdeyken denemenizi tavsiye ederim :))))))))
Hepinize iyi haftasonları :*

Yorumlar

Popüler Yayınlar