5 dakikalık makyaj :))))))

Aceleyle evden çıkmam gerekiyordu. Bende hemen elimin altına ne gelirse sürdüm :) Herkesin yapabileceği eyeliner, rimelden oluşan bildiğiniz makyajjj :) Pek bir özelliği yok ama yine de değişiklik olsun diye paylaşmak istedim. İleri ki zamanlarda sık sık makyaj postları yazmayı planlıyorum :) 
Bakalım hayırlısıı artık :) 


Kullandığım ürünler;
-Maybelline mascara
-Rimmel London Kapatıcı
-Avon Anew Dudak Bakım Stiği
-Avon Color Trend Lipgloss
-Flormar Ultra Black Göz Kalemi
-Avon İkili Far (Beyaz rengi tüm gözüme sürdüm)
-Rimmel London Allık
-Pastel Pro Fashion Pudra

Kaşlarımı doldurmadım, fotoğraflarda biraz kötü durmuş. Kusura bakmayın. Normalde essence kaş kiti ile dolduruyorum. Gördüğünüz gibi gayet basit bir makyaj :) Umarım yine de beğenmişsinizdir...
Hepinizi kocaman öptümmmm :)))))))

Yorumlar

Popüler Yayınlar