Rimmel London Match Perfection Concealer&Highlighter

Merhabalar :)))))))
8 mart indiriminden aldıklarımı yavaş yavaş yazmaya başlıyorum. Bu ürünü çoğu kişi biliyordur. 
Ne zamandan beri göz altı kapatıcısı istiyordum. Birkaç kişi de görünce hazırda indirim varken alıp deneyim dedim. 

 Ürün şu şekilde. 7 ml. Benim rengim ivory.
Ucu da böyle fırçalı. Benim için tam bir işkence. Sıkıyorum sıkıyorum gelmiyor her sabah beni deli etmeye yetiyor :) Niye fırçalı yaptıklarını da anlamadım yani fırçalı oluşu hiçbir işe yaramıyor ki. Neyse bu şekilde o da :)
 Kapatıcılığı orta öyle aman aman bir kapatıcılığı yok. Bileğimde rengi koyu çıkmış ama rengi tam bana uygun. Ben aslında kapatıcılığını değil de biraz aydınlık görüntü vermesini sevdim.

Genel olarak ben bu ürünü fırçası dışında sevdim. Fiyatı da 14.99 tl veya 12.99 tl'di.
Cildimde çok fazla sorun olmadığı için benim için ideal kapatıcı kıvamında :)
Göz altlarınız da çok sorun yoksa denemenizi tavsiye ederim.
 
Benim gibi ucundan şikayetçi olanlar var mı ??

Yorumlar

Popüler Yayınlar