Pastel Matfying Gel

Pastel matlaştırıcı jel : Bu ürünü de 8 mart indiriminden aldım. Birkaç blogta gördüm böyle birşeye de ihtiyacım vardı fiyatı da uygunken alayım deneyim dedim :) 
Bu ürünün vaat ettikleri cildi matlaştırması ve makyaj bazı görevi görmesi. Peki bunları yaptı mı ????? 
Benim cildim yağlı cilt değil karma yapıda... Matlaştırdı mı evet ama çok uzun süre değil. Benim bu ürünü kullanma amacım makyaj bazı görevi görmesi. Ciltten cilde değişiyor tabi.
 Benim makyajımı çok güzel cildimde tuttu. Ben çok memnun kaldım bu üründen.


Ciltte dağılımı çok kolay, hemen dağılıyor.
Cildi kesinlikle yumuşacık yapıyor. Bu yüzden fondöten dağılımı da hayliyle kolay oluyor.
Ciltte yağlı bir his bırakmıyor. 

Gramını 18 gr. şeklinden de az olduğu anlaşılıyor zaten :) Minicik :)


Az bir miktar tüm yüze yetiyor.
Kokusu yok, beyaz renkte fakat dağılınca renksiz oluyor.
Cildimde herhangi bir sivilce, kızarıklık vb. yapmadı.

 Ucuda şu şekilde.
Fiyatı watsons mağazasında 13.50 tl'di. Fiyatı da gayet uygun. Tekrar söylüyorum ciltten cilde değişiyor. Okuduğum kadarıyla seveni de var sevmeyeni de ...Ben sevenler tarafındayımmmm :)
Başka söylenecek birşey kalmadı sanırım :) 

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere :)))))))))))))))))))))))

Yorumlar

  1. çok güzeldir ama bir süre sonra kutudan çıkmamaya başlayacak.. o nedenle kesip başka bir kutuya almanı öneriyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaa :/ söylediğin iyi oldu çokk teşekkür ederim :) en kısa zamanda başka kutuya aktaracağım ...

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar