^^ Avon Perfect Kiss Ruj ^^

 Bugün avondan sipariş ettiğim perfect kiss rujlarım geldi. En çok acaba katalogtaki renkle aynı renk mi gelecek diye merak ediyordum. Ve renkleri tam istediğim gibi , katalogtaki renklerle yine aralarında fark var ama o kadar çok yok bence :) 
Yapıları gerçekten çok güzel.. Yumuşacık hemen sürülüyor. Zaten birkaç blogerda (çok severek takip ettiğim Naslii ve Chunlibeauty ) yazıları var çoğu da memnun olduğu için sabırsızlıkla gelmesini bekledim ve sonunda elime ulaştılar :)
*Görüntü kalitesi için kusura bakmayın pek net değil :(



 Çok güzel bir renk . Hemen rengini veriyor. Yumuşacık, mat ruj değiller.


 


     Bu ruj kesinlikle elimden düşmeyecek :) çok güzel nude rengi. Dudakta o kadar güzel ve doğal duruyor ki daha şimdiden azalmaya başladı  :) Bitsin kesinlikle aynı renginden tekrar tekrar alacağım :)

Benim perfect kiss rujlarım bunlardı :) İlk önce çok kararsız kaldım bazı renkleri aynı çıkmıyor. O yüzden almak istemedim ama fiyatıda uygun olunca deneyim dedim. İyi ki de almışım :)
Neyse hepinizi kocaman öptüm :)
Hoşçakalın :)

Yorumlar

  1. Lacy Mauve isimlisine bayildim! Bunlardan ben de alsam iyi olacak, Nasliii ve Chunli'de görmüstüm zaten, cok begeniliyor. :-) Güle güle kullan cicilerini!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Evet çok güzel bir renk :) Bence al al :) Hem fiyatı uygun hem de yapıları falan çok güzel :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar